نوشته شده توسط : فضاسازان امین

سیستم نیم طبقه فلزی یا Mezzanine Floor سازه کاملاً پیچ و مهره ای است با قابلیت محاسبه و طراحی برای بارگذاری بین ۳۰۰ تا ۳۰۰۰ کیلوگرم بر مترمربع، نیم طبقه فلزی راه حل مناسب برای افزایش سطح مفید انبار طراحی می گردد و تماماً پیچ و مهره ای با مقاومت بالا و متناسب با ابعاد سالن تا سه طبقه قابل اجرا می باشد . درهنگام نصب نیم طبقه فلزی نیازی به هیچ گونه عملیات ساختمانی نمی باشد و راه حل مناسب و مقرون بصرفه جهت افزایش فضای قابل استفاده در انواع انبارها،کارخانه ها،واحدهای تولیدی و...

بیشترین موارد استفاده از این سیستم برای کارگاه های است که مایلند بخش کارگاهی و دفتری از هم جدا و از ارتفاع سالن نهایت بهره را ببرند قابل طراحی می باشد.
اجزای قفسه بندی نیم طبقه (مزنین) شامل موارد زیر است : ستون ، تیر ، تیرچه ، کفپوش ، مهاربند دهانه ها و پیچ و مهره‌.
ستون: در این سیستم به شکل مربع بوده که به واسطه انکربولت به زمین متصل می شود.
تیر : ورق خمکاری شده که به صورت افقی به ستون متصل می شود.
تیرچه : ورق خمکاری شده که به منظور ایجاد سطح یکنواخت و مقاوم مابین تیرها نصب می شود.
کفپوش : سطح نیم طبقه به وسیله پانل پله ( کفپوش ) یا چوب هفت لا یا ورق موج دار قابل اجرا می باشد.
مهاربندهای دهانه : برای استحکام بیشتر سازه از مهاربند های ضربدری مابین ستون استفاده می شود.
پیچ و مهره : در این سازه از مقاوم ترین نوع پیچ و مهره (گرید 8-8 ) استفاده می شود.
این قفسه بندی قابلیت طراحی برای تحمل بارهای حداقل 350 کیلوگرم و حداکثر 1000 کیلوگرم بر متر مربع را دارا می باشد.
این قفسه بندی قابلیت نصب بالابر و پلکان برای جابجایی کالا و مواد و نیروی انسانی را دارا می باشد.
فضای زیرین قفسه بندی نیم طبقه ( مزنین ) جهت حرکت لیفتراک قابل پیش بینی می با شد و قابلیت افزایش تا 3 طبقه را داراست.

مزیتهای سازه پیچ و مهره ای نسبت به سازه جوشی

• سرعت اجرا:  سرعت اجرای سازه هایی با اتصالات پیچ و مهره ای نسبت به اتصالات جوشی بالاتر و کاملا قابل لمس می باشد و زمان ساخت سازه های پیچ و مهره ای کمتر از سازه هایی با اتصالات جوشی است و با توجه به مدت زمان لازم جهت اجرای پروژه ها این نوع از سازه ها جهت کاهش زمان ساخت پیشنهاد می گردد.
• سرعت نصب: در این گونه از سازه ها بدلیل حذف کامل جوشکاری در محل نصب سازه ،فقط با جایگذاری قطعات و بستن تعدادی پیچ و مهره محدود می شود که این عامل باعث افزایش چشمگیر سرعت نصب می شود و خطاهای نصب به حداقل خود می رسد.
• هزینه کمتر: اجرای سازه های پیچ و مهره ای به لحاظ اقتصادی می توانند هزینه کمتری را به مالک تحمیل کند ولی این بدان معنی نیست که درمقایسه دو سازه که کاملا دارای مقاطع یکسان می باشند سازه پیچ و مهره ای کم هزینه تر باشد ولی به دلیل باز بودن دست طراح بهینه سازی و ساخت مقاطع با وزن کمتر ، امکان کاهش وزن سازه توسط طراح به راحتی امکان پذیر است.
• عدم تداخل با روند کاری: از آنجا که نیم طبقه فلزی به صورت پیش ساخته است و براحتی در محل نصب می¬گردد . تعطیلی خط تولید و تخلیه کامل محل نصب مورد نیاز نمی¬باشد ، این یک مزیت بسار مهم می¬باشد.
• مقاومت در برابر آتش سوزی: در دماهای بالا معمولا اتصالات پیچ و مهره ای مقاومت بیشتری در برابر حرارت دارند و احتمال تخریب سازه بسیار کمتر از اتصالات جوشی است.
• عدم نیاز به فضای کار: معمولا در شهرها به دلیل عدم وجود موقعیت و مکان مناسب جهت ساخت اغلب کارخانه ها دچار زحمت فراوان شده که با استفاده ازاین نوع سازه¬ها قابلیت اجرا در شلوغ ترین وکم حجم ترین موقعیت ها فراهم گشته است
• امکان استفاده در مدیریت حوادث:  با توجه به امکان جابجایی این گونه سازه ها امکان جابجایی و نصب آن در مناطق بحران زده مانند سیل و زلزله امکان پذیر می باشد



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

سیستم قفسه بندی بازویی (کانتی لور)جهت نگهداری بارهایی با گستردگی طولی زیاد ( شاخه ای و لوله ای ) در اوزان سبک و سنگین با جابجایی توشط ماشین آلات مخصوص ( لیفتراک، ساید لودر ، ریچتراک ) مناسب می باشد. سازه قفسه بندی متشکل از ستون های عمودی و بازو های باکس می باشد. در این سیستم بار توسط ماشین حمل پالت، جرثقیل سقفی یا دستی مستقیما بروی بازو های سیستم قرار می گیرد.  زاویه اتصال بازو ها به ستون  مناسب با نوع پروژه از 75 تا 90 درجه به همراه پین سر ریز بازو، می باشد. این سیستم قفسه بندی، جهت بارگذاری بارهای با گستردگی طولی زیاد ، بسیار ایده آل است از این رو سیستم برای نگهداری اقلامی مانند انواع لوله و پروفیل ، موکت، نئوپان،MDF   و ... بسیار مناسب است.
قفسه بندی کانتی لور در ردیف قفسه های انبار قرار دارد، در انبار کالاهایی شاخه ای و یا اقلامی که به اشکال مختلف تغییر می یابند کاربرد دارد، به عنوان مثال آیتم هایی مانند تخته های فلزی، لوله ها، قالب ها، تخته های چوبی، ورق های فلزی و پلاستیکی و غیره
قفسه کانتی لور شامل چندین ستون، دستک های بازویی افقی که روی پایه نصب شده اند و باعث ایجاد ثبات شده و بارگزاری بر روی آن صورت می گیرد می باشد.
کانتی لور را هم میتوان یکطرفه و هم مدل دوطرفه طراحی کرد. مدل یکطرفه در کنار دیوارهای انبار و مدل دوطرفه در وسط انبار استفاده میشوند. 

 کانتی لورها در دو مدل طراحی میشوند:

1- قفسه کانتی لور مخصوص اشیاء سبک وزن: از ویژگی های این مدل ، امکان بارگزاری کالاها توسط فرد بارگزار است. مقاومت این مدل قفسه در حدی طراحی شده است که ایده ال کالاهای شاخه ای و سبک هستند. معمولا برای انبار پروفیل، لوله، چوب و هرگونه اقلامی که سبک وزن هستند استفاده میشود.
2- قفسه کانتی لور مخصوص اشیاء نیمه سنگین و سنگین وزن: ویژگی خاص این مدل کانتی لور، بارگزاری کالاها توسط سیستمهای بالابرنده نظیر لیفتراک، جرثقیل های متحرک و غیره انجام میشوند.
اغلب این مدل قفسه بسته به نوع باری که قرار است انبار می شود، مورد انتخاب قرار می گیرد و معیارهای انتخاب معمولا بر اساس وزن و ابعاد کالا هستند.
همانند شکل کلی، کانتی لور متشکل از پایه، ستون ها و دستک های بازوئی افقی ساخته شده است که این بازوها دارای قابلیت تغییر ارتفاع هستند.

مزایای کلی کانتی لور

•مونتاژ و جداسازی قطعات ساده و راحت انجام می پذیرد.
•تمامی عناصر به سادگی با یکدیگر هماهنگ می شوند و امکان تحرک راحت را فراهم میسازد.
•در عین سادگی با مقاومت مناسب کالا ساخته میشوند.
•در مدل های یکطرفه و دوطرفه بسته به فضای انبار طراحی میشوند.
•سازگار با انواع کالاها و با ارتفاع های متفاوت است.
•امکان تنظیم ارتفاع دلخواه وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

شرکت فضاسازان امین با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای قفسه بندی و تجهیزات انبار و با بهره گیری از فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و تکیه بر تجربه متخصصین زبده مفتخر به ارائه طرحی نوین در انباری سازگار با کیفیتی بر‌تر، به بخش‌های مختلف صنعت کشور و صادرات به خارج از کشور گردیده است. 
 کارخانه این شرکت در کیلومتر ۳۵ جاده خاوران، شهرک صنعتی عباس آباد و در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع واقع گردیده است.

پیام مدیر عامل : 

با اتکال به خداوند متعال، شرکت فضاسازان امین با شعار طرحی نوین، انباری سازگار و کیفیتی برترگام به عرصه تولید سیستم‌های انبار نهاد و چون چگونگی ارائه محصولات در طول سالیان اخیر به واسطه تحولات و پیشرفت‌های تکنولوژیک در ارتباطات و اطلاعات رشد قابل ملاحظه‌ای یافته است، بنابراین ما در شرکت فضا سازان امین معتقدیم که تمامی شرکت‌ها در دنیای امروز جهت پیشرفت و ارائه محصولات مطلوب‌تر می‌با یست از فناوری‌های جدید مدیریتی، به روز آوری سیستم‌های عملیاتی و اطلاعاتی، توسعه منابع انسانی و از همه مهم‌تر به کارگیری سیستمهای کارآ در جهت بهبود کیفیت خویش بهره جویند. 

از دیدگاه شرکت فضاسازان امین در دنیای مکانیزه امروز مشتری مداری، اجرای به موقع تعهدات، مشاوره و خدمات پس از فروش مطلوب، زیر ساخت و بنیان یک مجموعه تولیدی می‌باشد که این شرکت با اعتقاد به این اصول توانسته است اجرای هزاران پروژه در سازمان‌های دولتی و خصوصی را به پایان برساند. 

 
محمد سید کریمی



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

نیم طبقه پیش ساخته(مزنین) جهت استفاده حداکثری از فضای انبار تولید و جرا می‌گردد. فضاسازان امین با طراحی و اجرای مزنین برای انبار به استفاده بهینه شما از فضای انبار کمک می‌کند. مزنین دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه آنها را ذکر کرده ایم:

1- سیستم های نیم طبقه پیش ساخته ( مزنین )  برای افزایش سطح مفید انبار طراحی و تولید می گردد و تماماً پیچ و مهره ای با دهانه و ارتفاع های مختلف می باشد .
2- قابلیت طراحی برای تحمل بارهای مختلف را دارا می باشد و کلیه محاسبات بارهای استاتیک و دینامیک توسط نرم افزارهای مربوطه    (SAB - ETABS) شبیه سازی می گردد .
3- قابلیت نصب بالابر و پلکان برای جابجایی کالا را دارا می باشد .
4- سطح نیم طبقه بوسیله کفپوش مقاوم آجدار فلزی یا پانل پله آجدار فلزی با توجه به تحمل بارهای مختلف پوشانده می شود .    
5- فضای زیر نیم طبقه پیش ساخته جهت حرکت لیفتراک قابل پیش بینی می با شد .
6- سطح بالای نیم طبقه برای بارگذاری کالا و یا ایجاد فضاهای اداری و یا برای جایگزینی میزهای مونتاژ ، مناسب و قابل طراحی می باشد .
7- قابلیت طراحی در چند طبقه با توجه به ارتفاع و استفاده چند منظوره از این سطوح را دارا می باشد .    
8- کلیه ستونها بوسیله بیس پلیت های مخصوص که دارای پوشش گالوانیزه گرم مطابق استاندارد ASTM/A123 می باشند و رول بولت هیلتی به زمین متصل می گردند .
9- رنگ کلیه ستونها با فام طوسی و کلیه متعلقات راهروبندی با فام طوسی آلکید آمید مایع بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوششش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

فضاسازان امین با طراحی و اجرای انواع قفسه بندی کانتی لور(بازویی) در انبار ها جهت استفاده بهینه از فضای انبار به شما کمک می‌کند.قفسه بندی کانتی لور داری خصوصیات و ویژگی هایی است که در ادامه آن ها ذکر کرده ایم:

1- این نوع قفسه بندی جهت نگهداری اجناس شاخه ای طراحی و تولید می گردد.
2- میزان تحمل بار هر طبقه از قفسه بندی با توجه به نیاز مشتری تعیین می گردد.
3- این نوع قفسه دارای یک استند اصلی در کف می باشد که به وسیله بیس پلیت مخصوص و رول بولت به زمین متصل می گردد و تنظیم فواصل بازوها در هر زمانی که نیاز باشد به راحتی انجام م گیرد.
4- این نوع قفسه بندی به صورت یکطرفه برای کنار دیوارها و دوطرفه برای وسط سالن تولید می گردد.
5- ارتفاع کانتی لور با توجه به ارتفاع مکان مورد استفاده و حداکثر بالابری لیفتراک های موجود تعیین می گردد.
6- قفسه بندی کانتی لور با توجه به  بارگذاری شاخه ای عمدتاً در بلوکهایی با طول 6 متر تولید ونصب می گردد.
7- این نوع قفسه بندی می تواند برای بارگذاری دستی و یا ماشینی ( لیفتراک ) طراحی و تولید گردد.
8- رنگ کلیه اجزاء فریم ها با فام طوسی و بازوها و رابط ها با فام نارنجی آلکید آمید کوره¬ای بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوائی با پوشش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم توسط فضاسازان امین قابل تحویل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

قفسه بندی خود تغذیه اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد و شرکت فضاسازان امین با تکیه بر تجربه خود طراحی و اجرای این نوع قفسه بندی با بهترین کیفیت و قیمت انجام می‌دهد. قفسه‌های خود تغذیه دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم:

1- قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد.
2- بارگذاری بصورت دستی انجام می گیرد.
3-  در قفسه بندی خود تغذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.
4- فواصل مفید هر چرخ از یکدیگر 8 میلی متر می باشد.
5- فواصل ریلها از یکدیگر ( مرکز به مرکز ) بنا به درخواست مشتری قابل تغییر می¬باشد.
6- تمامی چرخها توسط یک شفت فلزی بر روی یک ریل جداگانه سوار می شوند و دیگر نیاز به پرچ کردن آنها نمی باشد.
7- تعویض چرخ و ریل معیوب در کمترین زمان صورت می پذیرد.
8- تمامی چرخها با سرعت یکنواخت و بدون خرابی و یا درگیر بودن در حال گردش می باشند.
9- کلیه چرخها بصورت خشاب گذاری بر روی ریل اصلی سوار می شوند.
10- جنس تمامی چرخها و ریل های فرعی مربوطه از جنس ABS و کلیه ریل های اصلی از جنس آلومینیوم می باشند و ساپورت های زیر از ورق ST37  می باشد.
11- کلیه مقاطع فریم سیستم خود تغذیه پیچ و مهره ای و با قابلیت افزایش یا کاهش فواصل در کمترین زمان می باشند.
12- مقاطع ستون بکار رفته از نوع رولفرمینگ نک دار جهت افزایش مقاومت می باشد.
13- بازوها دارای کلیپ3 یا 4 ناخنه می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

رای جابجایی بارهای مختلف از پالت ها استفاده می‌شود. پالت ها در انواع مختلفی وجود دارند که فضاسازان امین طبق نیاز شما انواع پالت و باکس پالت را برای شما تولید و آماده سازی می‌کند.در ادامه برخی از انواع پالت ها را به شما معرفی کرده ایم:

پالت
 1- یکی از تجهیزات جهت جابجایی و نگهداری کالاها در قفسه بندی می باشند که در ابعاد و تحمل بارهای مختلف و با توجه به نیاز مشتری تولید می گردد.
2- پالت ها ی فلزی در دو نوع پالت دو طرفه و یا چهار طرفه تولید می شوند.
3- پالت¬های فلزی بصورت یک رو و یا دو رو تولید می¬گردد.
4- جوشکاری کلیه مقاطع از نوع جوش CO2 می باشد.
5- رنگ کلیه پالت ها با فام طوسی یا نارنجی آلکید آمید کوره¬ای بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد.

باکس پالت مخصوص حمل بار
1- باکس پالت ها با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلف و قابلیت تحمل بارهای گوناگون طراحی و مقاطع آن تولید می گردد.
2- باکس پالتها به دو صورت دربدار و بدون درب تولید می شوند.
3- چیدمان باکس ها تا 4 باکس روی هم ، برای استفاده بهینه از ارتفاع طراحی می گردد.
4- اطراف باکس با توجه به نیاز مشتری با توری های بافته شده ( مش ) و با پروفیل به صورت نرده تولید می گردد.
5- هر باکس دارای 4 عدد کفشک مخصوص برای جایگزین کردن آسان بر روی هم می باشد.
6- جوشکاری کلیه مقاطع از نوع جوش CO2 می باشد.
7- قطعات ساخته شده پس از شستشو و چربیگیری توسط رنگ مایع هواخشک رنگ آمیزی می گردد.
8- باکس پالت ها می توانند به صورت تاشو نیز طراحی و تولید گردند که در زمان عدم استفاده فضای کمتری را برای  دپو کردن آنها در نظر گرفته شود.

پالت مخصوص بشکه
1- پالت مخصوص بشکه ، از لوله ساخته شده و جهت بارگذاری دو عدد بشکه 220 لیتری به صورت خوابیده مورد استفاده قرار می گیرد.
2- قابلیت چیدمان 4 پالت یا بیشتر بر روی هم ، جهت استفاده بهینه از ارتفاع را دارا می باشد.
3- جوشکاری کلیه مقاطع از نوع جوش CO2 می باشد.
4- رنگ پالتها از نوع آلکید آمید کوره ای بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

فضا سازان امین در جهت بهره بردای و استفاده بهینه تر از فضای انبارتان طراحی و اجرای نیم طبقه راک را به شما توصیه می‌کند. نیم طبقه راک دارای ویژگی هایی است که در ادامه برخی از آنها را ذکر کرده‌ایم:

1-  سیستم های نیم طبقه راک برای افزایش سطح مفید انبار طراحی و تولید می گردد و تماماً پیچ و مهره ای با دهانه و ارتفاع های مختلف می باشد.
2- قابلیت طراحی برای تحمل بارهای مختلف را دارا می باشد و کلیه محاسبات بارهای استاتیک و دینامیک توسط نرم افزارهای مربوطه    (SAB - ETABS) شبیه سازی می گردد.
3- قابلیت نصب بالابر و پلکان برای جابجایی کالا را دارا می باشد.
4- سطح نیم طبقه بوسیله کفپوش مقاوم آجدار فلزی یا پانل پله آجدار فلزی با توجه به تحمل بارهای مختلف پوشانده می شود. 
5- سطح بالای نیم طبقه برای بارگذاری کالا و یا ایجاد فضاهای اداری و یا برای جایگزینی میزهای مونتاژ ، مناسب و قابل طراحی می باشد.
6- قابلیت طراحی در چند طبقه با توجه به ارتفاع و استفاده چند منظوره از این سطوح را دارا می باشد.    
7- رنگ کلیه ستونها و کلیه متعلقات راهروبندی با فام طوسی آلکید آمید کوره¬ای بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوششش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم توسط فضاسازان امین قابل تحویل می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

قفسه بندی های پیچ و مهره ای که از رایج ترین قفسه بندی ها در انبارها هستند توسط فضا سازان امین می‌تواند طراحی و اجرا گردند.این نوع از قفسه ها دارای ویژگی های هستند که در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم:

1- قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی و انبارهای فنی را دارا می‌باشند. 
2- بارگذاری بصورت دستی انجام می‌گیرد.
3- این نوع قفسه بندی از نبشی و صفحه قفسه، که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند تشکیل شده و به صورت تک ردیف یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد.
4- محاسبات انجام شده بر روی صفحه قفسه بر اساس بار یکنواخت و گسترده انجام گرفته و طبقات در اندازه‌های استاندارد تولید می‌گردد.
5- نوع نبشی قفسه بندی پیچ و مهره ای با توجه به ارتفاع کل سیستم و تعداد طبقات اصلی تعیین می‌گردد. 
6- این نوع قفسه بندی دارای متعلقاتی از قبیل: ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و... می‌باشد که با توجه به درخواست مشتری قابل ارائه می‌باشد.
7- در این قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از پلکان پیچ و مهره¬ای و راهرو بندی میان قفسه‌ها استفاده شده که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد. 
8- محاسبات تیرریزی راهرو‌ها و تعیین نوع تیر‌ها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می‌شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می‌باشد. 
9- رنگ تمامی قطعات این نوع قفسه بندی با فام طوسی آلکید آمید کوره¬ای بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش رنگ پودر یا گالوانیزه نیز قابل تحویل می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

قفسه های درایوین (خودراهرو) در انبار ها جهت استفاده حداکثری ار فضا بکار برده می‎شوند که فضا سازان امین در امر طراحی و اجرای این قفسه ها به شما کمک می‌کند.قفسه های درایوین دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه برخی از آن ها ذکر کرده‌ایم:

1- قابلیت استفاده در انبارهای محصول و مواد اولیه را دارا می‌باشد. 
2- قابلیت بارگذاری بوسیله لیفتراک در کلیه راهرو‌ها و چیدمان چندین پالت در ارتفاع بدون تماس با یکدیگر. 
3- بیشترین استفاده از فضای انبار. 
4- افزایش فضای مفید انبار به چندین برابر. 
5- قابلیت طراحی برای ابعاد و ظرفیت‌های مختلف. 
6- رعایت سیستم Lifo یا Fifo در طراحی با توجه به نیاز مشتری. 
7- عدم نیاز به اختصاص راهرو جهت چرخش لیفتراک. 
8- این نوع قفسه بندی از فریم‌های پیچ و مهره‌ای و بازوهای افقی (کنسول) با اتصال کلیپ و ریل مخصوص جهت بارگذاری تشکیل شده است. 
9- فریم‌های قفسه بندی از اتصال ستون‌ها و بادبندهای افقی و مورب و بیس پلیت کف تشکیل می‌گردد که در عرض‌های مختلف تولید و معمولاً فریم‌های وسط هر ردیف بصورت مشترک خواهند بود. 
10- کنسول¬ها از نوع پرسی و ریل¬ها از نوع خمکاری و با ضخامت¬های مختلف تولید می¬گردند.
11- در این نوع قفسه بندی قابلیت استفاده از گارد محافظ ستون و ریل‌های محافظ در عمق راهرو برای جلوگیری از ضربات احتمالی لیفتراک با توجه به درخواست مشتری وجود دارد. 
12- دهانه ورودی سیستم قفسه بندی درایوین راک با توجه به ابعاد پالت و نوع لیفتراک تعیین می‌شود. 
13- تحمل بار فریم‌ها، بازو‌ها و ریل‌ها بر اساس نیاز مشتری قابل محاسبه و تولید می‌باشد. 
14- کلیه مقاطع بوسیله رول فرم تولید می‌گردد و کلیه اتصالات تماماً پیچ و مهره‌ای می‌باشد. 
15- اولین پالت بر روی سطح زمین چیدمان می‌گردد. 
16- جهت جلوگیری از هرگونه ارتعاش و نیروهای جانبی، سیستم توسط مهاربند و رابط در بالا و پشت دهانه¬ها مهار می‌شود. 
17- بر اساس درخواست مشتری قابلیت نصب گاید ریل (برای حرکت آسان لیفتراک) به سیستم را دارا می‌باشد. 
18- برای استفاده مفید، ضریب ایمنی بیشتر و بالابردن سرعت چیدمان از پالتهای فلزی استاندارد درایوین استفاده می‌گردد. 
19- رنگ کلیه اجزاء فریم‌ها و ریل¬ها با فام طوسی و رنگ کلیه کنسول‌ها و رابط‌ها با فام نارنجی آلکید آمید کوره¬ای بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

فضاسازان امین با مشاوره، طراحی و اجرای قفسه بندی پالت راک راهرو باریک به شما کمک می‌کند تا از فضای انبار خود بهترین استفاده را بکنید.قفسه بندی پالت راک راهرو باریک دارای ویژگی های مختلفی است که در ادامه برخی از آنها را ذکر کرده‌ایم:

1- طراحی در ابعاد مختلف. 
2- دارا بودن مقاطع مختلف برای بارگذاری‌های متنوع. 
3- قابلیت چیدمان با راهرو به عرض ۱۶۰۰ میلیم‌تر. 
4- استفاده بهینه از فضای انبار. 
5- سیستم بارگذاری و تخلیه بصورت By Order. 
6- با قابلیت نصب گایدریل جهت حرکت ماشین آلات مخصوص مانند نروتراک و جلوگیری از ضربات. 
7- بدون هیچگونه محدودیت در ارتفاع و به حداقل رساندن فضای اختصاص یافته برای انبار.



:: برچسب‌ها: قفسه بندی , پالت راک راهرو باریک , فضاسازان امین ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

فضاسازان امین با مشاوره، طراحی و اجرای قفسه بندی‌های پالت راک در انواع مختلف به شما کمک می‌کند تا از فضای انبار خود بهترین و مناسب ترین استفاده را بکنید. قفسه بندی پالت راک دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که در ادامه برخی از آن ها را ذکر کرده‌ایم : 

1- قابلیت استفاده در انبارهای محصول، مواد اولیه و مواد نیم ساخته را دارا می‌باشد.
2- سیستم بارگذاری و تخلیه By order.
3- طراحی ابعاد راهرو‌ها با توجه به نوع لیفتراک و مشخصات ابعادی آن صورت می‌گیرد.
4- قابلیت چیدمان بصورت تک پالت، ۲ پالت و یا ۳ پالت در کنا رهم را دارا می‌باشد.
5- استفاده صحیح از فضا‌ها نسبت به سطح انبار
6- قفسه بندی پالت راک از فریم‌های پیچ و مهره‌ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی به ستون‌ها تشکیل شده است.
7- فریم‌های قفسه بندی پالت راک متشکل از ستونهای رول فرمی و بادبندهای افقی و مورب و بیس پلیت کف با عرض‌ها و طولهای مختلف تولید و اجرا می‌گردد و فریم‌های میانی هر ردیف بصورت مشترک استفاده می‌گردد.
8- بازو‌ها از مقاطع رول فرمی تولید و کلیپ آن دارای ۴ یا ۵ ناخن می‌باشد که با جوش CO۲ به بازو متصل و برای بارگذاری‌های مختلف و دهانه‌های متفاوت طراحی و اجرا می‌گردد این بازو‌ها به گونه‌ای طراحی گردیده که امکان تنظیم فواصل عمودی طبقات به سهولت امکان پذیر می‌باشد.
9- محاسبات تحمل وزن بر اساس بار یکنواخت و گسترده و با توجه به تعداد پالت‌های مخصوص بار در هر طبقه تعریف می‌گردد و نوع ستون‌ها نیز بر مبنای مجموع بار هر دهانه و فاصله طبقات از یکدیگر و فاصله اولین طبقه از سطح زمین تعیین می‌گردد.
10- چیدمان و طراحی قفسه بندی بر مبنای ابعاد و وزن بار با پالت، تحمل طبقات، نوع لیفتراک بصورت یک ردیفه یا دوبل انجام خواهد گرفت.
11- جهت افزایش ضریب ایمنی و عدم سقوط پالت به دلیل غیر استاندارد بودن پالت‌ها و یا عدم مهارت راننده لیفتراک می‌توان از زیر پالتی استفاده نمود.
12- رنگ کلیه اجزاء فریم‌ها با فام طوسی و بازو‌ها و رابط‌ها با فام نارنجی آلکید آمید مایع بوده و در صورت نیاز مشتری با توجه به شرایط آب و هوائی با پوشش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می‌باشد.
13- با توجه به نوع ماشین آلات مورد استفاده در انبار مانند نروتراک می‌توان از راهروهای باریک‌تر با ارتفاع قفسه بیش از حد معمول، متناسب با بالابری این نوع ماشین در انبار‌ها استفاده نمود تا فضاهای مفید به حداقل ۳ یا ۴ برابر افزایش یابد که این نوع قفسه بندی به نام راهرو باریک معرفی می‌گردد.
14- در این سیستم قابلیت استفاده از گارد محافظ و ریل‌های راهنما در کف برای یکنواختی حرکت ماشین آلات و جلوگیری از ضربات احتمالی وجود دارد که این نیز با درخواست مشتری قابل انجام خواهد بود.



:: برچسب‌ها: قفسه بندی , پالت راک , فضاسازان امین ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فضاسازان امین

فضاسازان امین با مشاوره، طراحی و اجرای قفسه بندی پانل های راک در انواع مختلف به شما کمک می‌کند تا از فضای انبار خود بهترین و مناسب ترین بهره برداری را بکنید. قفسه بندی پانل راک دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که در ادامه برخی از آن ها را ذکر کرده‌ایم :

1- قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی، ابزار‌ها و انبارهای میانی تولید را دارا می‌باشد.
2- طراحی شده جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط و سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی یا لیفتراک مخصوص. 
3- این نوع قفسه بندی از فریم‌های پیچ و مهره‌ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کفپوش مخصوص برای پوشش طبقات و تمامی دهانه‌ها تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر بوده و به صورت ردیف‌ها ی تک و دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد. 
4- فریم‌های قفسه بندی از اتصال ستون‌ها و بادبند‌ها ی افقی و مورب و بیس پلیت کف تشکیل می‌گردد که در عرض‌ها و طولهای مختلف تولید و معمولاً فریم‌های وسط هر ردیف به صورت مشترک می‌باشد. 
5- بازو‌ها از مقاطع رول فرمی تولید و کلیپ آن دارای ۴ یا ۵ ناخن می‌باشد که با جوش CO۲ به بازو متصل و برای بارگذاری‌ها ی مختلف و دهانه‌های متفاوت طراحی و اجرا می‌گردد این بازو‌ها به گونه‌ای طراحی گردیده که امکان تنظیم فواصل عمودی طبقات به سهولت امکان پذیر می‌باشد. 
6- پوشش کف طبقات قفسه بندی پانل راک از نوع کفپوش مخصوص (پانل راک) می‌باشد که بر روی بازو‌ها (بدون پیچ و مهره) به تعداد مناسب و متناسب با عرض فریم تعبیه می‌گردد. 
7- محاسبات تحمل وزن بازو‌ها و کفپوش‌ها بر اساس بار یکنواخت و گسترده (KG/M ۲) و با توجه به نیاز مشتری و تعاریف انجام شده برای هر طبقه انجام می‌گیرد. 
8- ستونهای این نوع قفسه بندی به وسیله رول فرم تولید و نوع ستون و ضخامت آن بر اساس بارگذاری یکدستگاه و فاصله طبقات به علاوه بارهای وارده بر راهروبندی و فاصله اولین طبقه تا سطح زمین تعیین می‌گردد. 
9- در این نوع قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از بالابر و پلکان پیش ساخته و راهروبندی میان قفسه‌ها استفاده می‌گردد که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد. 
10- محاسبات تیرریزی راهرو‌ها وتعیین نوع تیر‌ها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می‌شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه می‌گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می‌باشد. 
11- رنگ کلیه اجزاء فریم‌ها با فام طوسی، کفپوش‌ها با فام طوسی و برای بازو‌ها و رابط‌ها با فام نارنجی آلکید آمید مایع می‌باشد و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می‌باشد. 
12- در این سیستم تعبیه جا کارتی بر روی بازو‌ها برای کد گذاری، راهنمای ورودی راهرو‌ها و... بنا به درخواست مشتری قابل انجام خواهد بود.



:: برچسب‌ها: قفسه بندی , پانل راک , فضاسازان امین ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()

سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

قفسه بندی
قفسه بندی فلزی انبار
www.fazasazanamin.com
طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان